Contact

Heb je vragen over je pensioen? Neem dan contact met ons op.

Stuur ons een e-mail

Bel ons
Op werkdagen zijn we bereikbaar van 8.30 tot 12.30 uur via 013 462 33 12. En per e-mail zijn we altijd bereikbaar

Stuur een brief
Stichting Pensioenfonds APF
p/a Achmea Pensioenservices
Postbus 90170
5000 LM TILBURG

Plan een beeldgesprek in als je nog aanvullende vragen hebt
Heb je een specifieke vraag over jouw pensionering, nabestaandenpensioen of arbeidsongeschiktheidspensioen? En kun je het antwoord hierop niet (online) vinden of heb je na eerder contact met ons nog aanvullende vragen? Plan een persoonlijk digitaal beeldgesprek in met onze pensioenspecialist.

Heb je een klacht?
Wij zijn je graag zo goed mogelijk van dienst en doen ons uiterste best de administratie en de uitkeringen zo goed mogelijk te regelen. Toch kan er weleens iets misgaan. We willen graag dat je jouw klacht meldt door ons een e-mail te sturen. Dat helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. Het pensioenfonds behandelt je klacht volgens de klachtenprocedure.

Dit zijn de stappen. De volgorde is belangrijk:

  1. Geef de klacht door aan de pensioenuitvoerder (Achmea Pensioenservices).
  2. Niet tevreden met het antwoord van de pensioenuitvoerder? Geef de klacht door aan het bestuur van het pensioenfonds.
  3. Niet tevreden met het antwoord van het bestuur? Geef de klacht door aan de Ombudsman Pensioenen voor advies.
  4. Niet tevreden met het antwoord van het bestuur? Of niet verder gekomen met het advies? Ga dan naar de rechter.

Meer over klachtenprocedure